- FORD TRANSIT
- FORD TRANSIT CONNECT
- FORD FIESTA
- FORD FIESTA USA
- FORD FOCUS
- FORD FOCUS USA
- FORD C-MAX
- FORD EDGE
- FORD FUSION USA
- FORD MONDEO
- FORD ESCORT
- FORD SIERRA
- FORD SCORPIO
- TAUNUS/GRANADA/P100
- FORD ESCAPE
- FORD KUGA
- FORD RANGER
- FORD KA
- FORD ECOSPORT
- S-MAX/B-MAX/GALAXY
- MAVERICK/EVEREST
- PUMA/FIGO/COUGAR/WINDSTAR
Гарантія
На товари в нашому інтернет-магазині надається гарантія виробника за умови дотримання вимог щодо встановлення та експлуатації товару.
Гарантійний термін складає 30 календарних днів з моменту придбання товару або більше, залежно від типу товару. Гарантія на автозапчастини надається в залежності від сервісної політики виробника.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на деталі електрообладнання (реле, датчики, автолампи, свічки, електронні блоки, кабелі, запобіжники тощо), витратні запасні частини та матеріали (олії, фільтри, технічні рідини тощо), автокосметику. Даний вид товару перевіряється на його цілісність та працездатність у момент отримання.
Продавець не несе гарантійних зобов'язань у таких випадках:
-
нормальний та природний для певного терміну експлуатації знос деталі;
-
пошкодження деталі внаслідок ДТП або будь-яке інше механічне пошкодження;
-
несправність запасних частин, що виникла внаслідок використання не передбачених виробником автомобіля або технічно несумісних деталей, палива, моторного масла;
-
пошкодження, що виникли через неакуратне водіння (експлуатацію) або внаслідок дефектів дорожнього покриття;
-
встановлення деталі клієнтом самостійно або на сервісі, що не має сертифіката на проведення цього виду робіт.
Товар, що має візуальні дефекти, зумовлені процесом виробництва або зберігання, може бути замінений на аналогічний, або відшкодована його повна вартість.
УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ
Покупець відповідно до Закону України «Про захист прав споживача» має право повернути товар належної якості протягом 14 днів з дати його отримання. У разі відправки товару кур'єрськими службами (Нова Пошта, Інтайм тощо) датою отримання товару вважається дата передачі товару перевізнику.
Вимоги до товару належної якості:
-
товар приймається до повернення лише у початковій упаковці, де він був відпущений клієнту, незалежно від причини повернення;
-
відсутність механічних дефектів та слідів встановлення та експлуатації;
-
упаковка не повинна містити будь-які написи та/або бути пошкодженою (розкриття упаковки в призначеному місці не є її пошкодженням);
-
наявність паспорта виробника продукції, документації, брошур, інформаційних вкладишів та оригінальних етикеток виробника;
-
заборонено обклеювати упаковку скотчем, крім місць, призначених для цього виробником;
-
товар повинен містити початкову комплектацію у разі постачання товару комплектом;
-
наявність накладного чи товарного чека продавця.
Вимоги до товару, що повертається, неналежної якості, який був встановлений на автомобіль:
-
рекламаційний акт сервісної станції про проведення робіт із встановлення даного товару на автомобіль клієнта та виявлення його непридатності;
-
копію замовлення-наряду автосервісу, де проводилася установка товару на автомобіль;
-
копію ліцензії даного сервісу на проведення робіт із встановлення цього виробу та обслуговування даного типу автомобіля;
-
копію сертифіката відповідності на надання послуг, що надаються сервісом;
-
наявність накладного чи товарного чека продавця.
Продавець має право відмовити Покупцю в обміні або поверненні Товару У таких випадках:
-
товари належної якості були доставлені Покупцеві під індивідуальне замовлення;
-
товари належної якості були придбані зі знижкою під час проведення акцій та розпродажів;
-
товари належної якості зберігалися Покупцем з порушенням встановлених для цього товару правил зберігання, це порушення позначилося на зовнішньому вигляді Товару чи його упаковці;
-
товари деталями електрообладнання (реле, датчики, автолампи, свічки, електронні блоки, кабелю, запобіжники тощо), витратними запасними частинами і матеріалами (олії, фільтри .), автокосметикою;
-
товари придбано понад 14 днів тому.
Строк повернення Товару та умови повернення обов'язково мають бути узгоджені з менеджером-консультантом. Датою отримання повернення вважається дата отримання товару Продавцем у відділенні служби доставки чи офісі Продавця.
Транспортні витрати, пов'язані з поверненням Товару, оплачує Покупець.
У разі повернення Товару Транспортною компанією Покупець зобов'язаний повідомити Продавця номер декларації та дату відправки товару.
Тільки в тому випадку, якщо в асортименті представлених товарів інтернет-магазину немає аналогічних товарів, Покупець має право вибрати будь-який інший товар з наявного асортименту з перерахуванням вартості або вимагати повернення грошей.
Повернення коштів за товар, що повертається, здійснюється протягом 7 днів після отримання товару Постачальником, шляхом перерахування коштів на картку ПАТ КБ ПриватБанк.
Повернення коштів за товар, що повертається, здійснюється тільки за відповідністю товару умовам повернення.
зв'яжіться з нами зручним для Вас способом
+38 067 414 22 22
info@fords.com.ua
03126, м. Київ, Відрадний проспект д.40
Пн-Сб : с 8:00 до 18:00
Нд : с 9:00 до 15:00